Eskolaz kanpoko jarduerak San Fermin Ikastolaren hezkuntza egitasmoaren luzapena dira. Kultura, kirola eta sormen proposamen ugariren bitartez, ikasgeletan garatutako balioetan sakontzen dugu. Horiek guztiak berariazko batzorde batek koordinatzen ditu, Urtxintxa izenekoak.

Parte-hartzaileei hezkuntza integrala eskaintzen diegu, adiskidetasun, batasun eta lan kolektiboko funtsezko balioak gara ditzaten. Era berean, diziplinazko lanera animatzen da, ahaleginaren eta gainditzearen grina pizteko. Garapen fisikoa, psikologikoa, sortzailea eta intelektuala bezalako balioak sustatzen ditugu, portaera indibidualistak, insolidarioak, sexistak edo xenofoboak saihesteko.

Eskolaz kanpoko jardueren bidez, ikasleek ikasgeletan jasotzen duten hezkuntza euskalduna indartzen dugu. Balio kulturala izateaz gain, euskara komunikatzeko, laguntzeko, jolasteko eta, azken batean, bizitzeko bide bat dela erakusten zaie.

Familia giro hezitzailea sortzen saiatzen gara, eta horren oinarria adiskidetasuna, besteekiko zerbitzua eta tolerantzia dira. Banakotasun desberdinak erabat errespetatuz, aniztasuna bizikidetza osasungarrirako oinarri gisa hartzen duen espazio batean sinesten dugu.

Parte-hartzaileen prestakuntza integrala sustatzen dugu, adierazpen artistiko, folkloriko edo kirolekoekin kontaktua izan dezaten erraztuz, betiere dibertsioa eta gainditzeko borondatea ardatz hartuta. Jarduera bakoitzaren bidez, hobekuntza eta garapen pertsonala bilatzen ditugu.

HAUR ETA NERABEEN AURKAKO INDARKERIAREN AURREAN JARDUTEKO PROTOKOLOA KIROLEAN ETA AISIALDIAN